نحوه نصب دستگاه سانترال

براي نصب و راه اندازي دستگاه سانترال پس از قرار گرفتن دستگاه در جاي ثابت که به دور از رطوبت و ضربه باشد مي بايست در مرحله اول خطوط شهري را به دستگاه متصل نمود.
نحوه سوکت زدن خطوط شهري همانند خطوط آنالوگ مي باشد يعني در سوراخ هاي مياني سوکت تلفن قرار مي گيرد محل نصب اين خطوط در دستگاه سانترال با عبارت (CO) نشان داده شده است
مرحله بعدي راه اندازي داخلي ها مي باشد حتماً بايد توجه داشت براي داخلي اول که با Hack01 نشان داده شده است حتماً بايد از خطوط ديجيتال و تلفن ???? پاناسونيک جهت برنامه ريزي استفاده کرد براي راه اندازي داخلي بعدي مي توان از خطوط آنالوگ نيز استفاده نمود اما جهت بهره بردن داخلي هاي ديگر از امکانات تلفن پاناسونيک توصيه مي شود که از خطوط ديجيتال استفاده شود.
پس از نصب سوکت هاي خطوط داخلي به دستگاه سانترال ،دکمه دستگاه پاور دستگاه را مي زنيم پس از روشن شدن چراغ دستگاه و کنترل داخلي ها از داخلي ??? يا Jack01 به دستگاه برنامه مي دهيم.
سانترال دست دوم و کارکرده
يک سري دستگاه سانترال دست دوم و تلفن سانترال کارکرده در بازار موجود مي باشدکه در بعضي از مواقع فروشندگان به مشتريان پيشنهاد خريد اين سري سانترال را مي نمايند .
دستگاه سانترال کار کرده يا دسته دوم لزوماً دستگاه هاي از کار افتاده يا معيوب نمي باشند و همانند دستگاه هاي نو مي توانند پاسخ گو به نياز مشتريان باشند . نصب سانترال
دستگاه هاي سانترال دست دوم که قيمت آنها کمتر از دستگاه هاي نو مي باشد به چند دليل توصيه نمي شود:
• معمولاُ دستگاه هاي دست دوم پيشنهادي از جانب فروشنده به دليل عدم شناخت مشتري از مدل هايي قديمي و غير قابل توسعه مي باشد.
• دستگاه هاي دست دوم داراي ضمانت نمي باشند .
• ممکن است دستگاه قبلاً تعمير شده باشد.