خدمات مجالس برگزاری همایش و سمینار

موسسات بسیار زیادی در زمینه تشریفات مجالس وجود دارند ، که اکثر آنها در مناطق غرب تهران واقع شده اند ، تقریبا نود درصد از این موسسات متمرکز بر برگزاری مراسم عروسی و تشریفات عروسی هستند و تقریبا از ده درصد باقی مانده به صورت تخصصی برگزارکننده همایش و سمینار ، افتتاحیه ، کنگره ، جشنواره ، سمپوزیوم ، کنفرانس و نمایشگاه های داخلی و بین المللی می باشند . در نهایت تعداد انگشت شماری هم به صورت تخصصی به فعالیت در زمینه تشریفات دیپلماتیک سفارتخانه ها و تشریفات تجاری مشغول هستند .
در میان موسسات برگزار کننده همایش و سمینار به جرات می توان گفت که فقط درصدی از آنها مجوزهای لازم برای فعالیت اعم از شماره ثبت ، کد اقتصادی ، جواز ، تابلو برای فعالیت های خود را دارند و الباقی موسسات هیچ یک از این مجوزها را برای فعالیت ندارند .
برای برگزاری همایش و سمینار ، برگزاری کنفرانس ، کنگره ، سمپوزیوم و نمایشگاه های بین المللی و داخلی موسسه خدمات مجالسی را انتخاب کنید که از سوابق خوب و همچنین دارای مجوزهای لازم برای فعالیت باشد .
معمولا برای برخی برنامه های همایش و سمینار به ویژه مراسم های افتتاحیه فرصت خیلی کمی پیش رو دارید . در این موارد خودتان بیشترین زمان را برای نظارت بگذارید و از یک شرکت حرفه ای در این زمینه باید استفاده کنید . در این مواقع میزان هزینه ها را هم خیلی مدنظر قرار ندهید ! بگذارید مراسم تان آبرومندانه برگزارشود .
برای برگزاری همایش و سمینار ، کنفرانس و مراسم های افتتاحیه به دقت موسسه خدمات مجالس و تشریفات مجالس مربوطه را در زمینه برنامه ریزی و نظم باید مورد بررسی قرار دهید . شرکت های معتبر تشریفات مجالس و خدمات مجالس حتما لیستی از مشتریان را به شما اعلام خواهند کرد . با مشتریان قبلی این موسسات تماس بگیرید و از نقاط قوت و ضعف آنها مطلع بشوید .
حتما قبل از انتخاب موسسه خدمات مجالس و تشریفات مجالس برای برگزاری همایش و سمینار از تعداد خدمات برگزاری و چگونگی خدمات موسسه سوال کنید .
برای برپایی یک همایش یا جشنواره موفق موارد زیر بنا بر صلاحدید و نیاز برنامه شما لازم می باشد .
. تجهیز لوازم داخل غرفه
. ارائه خدمات الکترونیک ( سیستم مدیریت الکترونیک کنگره )
طراحی و صدور کارت های سینه هوشمند
. تهیه نرم افزار و ارائه پوسترهای الکترونیکی
. سیستم کنترول ارئه مقالات به هنگام برگزاری و تهیه لوح فشرده
. پخش و ارئه خدمات اداری ( فاکس ، تبلت ، لپ تاپ ، کامپیوتر و ...
. انواع پوشش های کف
. سیستم گرمایش و سرمایش
. تجهیز ، تزیین و گل آرایی مراسم
تشریفات مجالس و خدمات مجالس با داشتن بیش از یک دهه سابقه حرفه ای در کیترینگ و توانایی پذیرایی و خدمات روزانه 4000 نفر به میهمانان همایش ها و سمینار ها را دارا می باشد . این موسسه امکانات اجرای غرفه ها و سازه های نمایشگاهی ، راه اندازی سیستم صوتی و نوری ( برق ، روشنایی و نور پردازی ) را دارا می باشد .
خدمات مجالس عروسی و تشریفات مجالس روبان سرخ با بهره مندی از روش های طراحی روز دنیا و به کار گیری از نیروهای مجرب و متخصص به شما کمک می کند تا به ایده آل ترین مراسم خود برسید و از آن لذت ببرید .
منبع: روبان سرخ