برگزاری مجالس عروسی شیک

بدون تردید ازدواج و انجام تشریفات عروسی با خاطرات خوب و به صورت رویایی آرزوی هر عروس و دامادی است. یک مراسم عروسی شیک و خاطره انگیز دارای چند نکته ساده اما مهم می باشد که ما قصد داریم شما را با تعدادی از این نکات طلایی و کلیدی آشنا سازیم.

زمان برگزاری جشن
اولین و مهمترین نکته در برگزاری مجالس عروسی انتخاب موعد و زمان جشن عروسی شما می باشد. اگر احیانأ زمان برگزاری جشن شما یکی از اعیاد و یا روز های خاصی است و قصد دارید جشن شما در تالاری با شکوه یا باغی زیبا بر پا گردد باید هر چه سریعتر نسبت به رزرو تالار یا باغ اقدام نمایید .
تاریخ عروسی بر هزینه ها اثرگذار است. به عنوان مثال هزینه اجاره تالار در روزهای خاص و تعطیلات با روزهای عادی متفاوت می باشد، با این حال تالارهای شیک و باغ هایی هم وجود دارند که در عین زیبایی فوق العاده هزینه منصفانه ای هم دارند. ضمنا یادتان نرود اگر مهمان راه دور دارید روزهای تعطیل را برای جشن خود انتخاب کنید.

 

 

تعیین محل برگزاری عروسی
باغ یا تالار هیچ فرقی نمی کند جشن عروسی شما باید در عین ساده بودن در مکانی مناسب و زیبا برگزار شود، البته توافق عروس و داماد بر سر محل برگزاری و بودجه نیز در نظر گرفته شود.
از جمله نکاتی که باید در تعیین محل برگزاری جشن در نظر گرفته شود، تعداد میهمانان، فصل برگزاری عروسی، آب و هوای منطقه، مسافت، فرهنگ و آداب و رسوم خانواده هاست که در تصمیم گیری شما در تعیین محل برگزاری عروسی تاثیر گذار است. برای رفاه حال مهمانان خصوصا در فصل زمستان باید پارکینگ مناسب نیز در نظر گرفته شده باشد.

کیفیت پذیرایی و شام عروسی
همه انتظار دارند که در شب مراسم عروسی شما خوب پذیرایی شوند، پس کیفیت پذیرایی شما بسیار مهم است. سرو نوشیدنی مناسب فصل، شکوه خاصی به مجلس شما می دهد. اگر با مشکل بودجه روبرو هستید توصیه می شود تعداد مهمانان را کمتر کنید و بر کیفیت غذای خود بیفزایید. برای داشتن مجالس عروسی شیک بهترین سرویس ها را به مهمانان خود تقدیم کنید. لیستی از فهرست مهمانان خود تهیه کنید به علاوه یک لیست از مهمانان رزروی هم داشته باشید. همیشه در نظر داشته باشید که تعداد مهمانان نوساناتی دارد، یعنی ممکن است به تعداد مهمانان افزوده و یا بالعکس کم شود.

بهتر است در انتخاب نوشیدنی ها کمی سلیقه به خرج داد و به جای استفاده از چای در تابستان از آب پرتقالی خنک و در زمستان از چای،قهوه و نوشیدنیهای داغ و مطبوع استفاده نمایید.
تهیه میوه و شیرینی از طرف برخی از موسسات خدمات مجالس عروسی تقبل می گردد، شما می توانید با در نظر گرفتن سلیقه خود و میهمانان منو مورد نظر خود را سفارش دهید و با یک پذیرایی مطابق میل و سلیقه مهمانانتان شبی خاطره انگیز را رقم بزنید. به طور مثال چند نوع نوشیدنی سرو کنید تا مهمانان مطابق با ذائقه خود از میان آن ها انتخاب کنند. همه این ها مستلزم یک برنامه ریزی عالی قبل از مراسم عروسی است.

تزیین و طراحی دکوراسیون
می توانید برای تزیین محوطه از گلدان های شیک و کوچک در جاهای مختلف استفاده نمایید در تزیین و طراحی از پرده های مختلف و یکرنگ استفاده نمایید تا بر زیبایی دکوراسیون شما افزوده گردد. از رومیزی با پارچه های شیک و طرحدار زیبا استفاده نمایید تا برای همیشه در ذهن مهمانانتان نقش ببندد. پس سعی کنید از بهترین تشریفات عروسی و مراکز خدمات عروسی استفاده کنید که به شیک بودن لوازم و رضایت عروس و داماد اهمیت می دهند.

گل آرایی و تزیین جایگاه عروس و داماد و ماشین عروس

تزیین جایگاه عروس و داماد فراموش نشود چرا که همه چشم ها به جایگاه عروس و داماد دوخته می شود و در تمامی عکس ها و فیلم هایی که لحظات شاد عروس و داماد را ثبت می کنند خاطره ساز می شود.

مطابق با زمان و فصل برگزاری جشن عروسی می توانید از گل های زیبای بهاری در فصل بهار یا برگ های زیبای پاییزی در فصل خزان بهره بگیرید و زیبایی فصل را در تزیین جایگاه عروس و داماد یا ماشین عروس انعکاس دهید.

فیلم برداری مراسم و عکس برداری از مراسم عروسی
ثبت رویاهای شما و لحظات شاد و خاطره انگیز در زندگی مشترک بستگی به مهارت فیلم بردار و عکاس دارد پس سعی کنید با مشورت افراد با تجربه انتخابی سنجیده و مناسب داشته باشید. آتلیه هایی که با پس زمینه هایی شیک و زیبا لحظات شاد شما را در قاب تصویر ثبت می کنند گزینه خوبی هستند.در این زمینه میتوانید آلبومهای مختلف با تم های متفاوت را بررسی کنید و تمهیدات لازم فراهم نمایید.

انتخاب لباسی ساده و در عین حال شیک و زیبا
نکته مهم دیگر انتخاب یا دوخت لباس مناسب عروس و داماد می باشد که برنامه ریزی به موقع و مناسب می تواند بهترین لحظات پیوند وشروع زندگی مشترکتان را برای شما و مهمانانتان جذاب و به یاد ماندنی نماید. لباس زیبا و برازنده می تواند شکوه خاصی به مجلس عروسی شما بدهد.