نرم افزار های مدیریتی

پاناسونيک هر دو نوع (? ST Party CTI) اتصال از طريق USB و (? rd Party CTI) را دارا است . براي فراهم نمودن نرم افزار هاي منحصر به فرد پاناسونيک به مشتريان، از قبيل Phone Assistant / ACD Reporter Server و ديگر نرم افزارهايي که از قابليت رابط TAPI/CSTI بهره مي جويند. اتصال رايانه به تلفن ديجيتال يا اتصال سانترال تلفن به CTI Server کاربران را قادر مي سازد تا از اطلاعات ذخيره شده در بانک اطلاعات استفاده نمايند. نصب سانترال
قابليتهاي موجود در CTI وابسته به امکانات نرم افزاري CTI است.
? – استفاده از ? ST Party Call Control
يک رايانه که توسط رابط USB به تلفن ديجيتال متصل شده است.
رايانه تلفن ديجيتال را کنترل و نظارت مي نمايد.
? – استفاده از ?rd Party Call Control
يک رايانه CTI Server متصل به PBX سيستم مخابراتي با استفاده از پورت شبکه LAN کارت IPCMPR است، رايانه مرکز تلفن را نظارت و کنترل مي نمايد
براي کارايي پرسنل و دسترسي آسان به امکانات تلفنيPhone Assistant
براي فراهم نمودن اطلاعات تماسها روي صفحه رايانه مانند شماره تلفن تماس گيرنده، نام تماس گيرنده و با استفاده از صفحه کليد رايانه يا موش واره (Mouse) به سرعت تماس ها را مي توان اداره نمود. بنابراين کاربران را قادر مي سازد با گذاشتن وقت کمتري کارايي بيشتري داشته باشند.
اطلاع از حضور و در دسترس بودن همکاران
اين نرم افزار به شما کمک مي نمايد قبل از تماس با آنها از حضور و در دسترس بودن آنها مطلع شويد. بنابراين تعداد تماسهاي بدون پاسخ به نحو چشمگيري کاهش مي يابد.
دسترسي آسان به خدمات و سرويس هاي سيستم تلفني
حضور ساحر در زماني که بدان نياز داريد مانند سرويس هايي از قبيل انتقال تماس، دنبال من بيا، مزاحم نشويد، قفل خط، پارک خطوط و ايجاد مکالمه سه نفره.
شماره گيري آسان از پايگاه داده شما
کاربران مي توانند ليست تماسهاي خصوصي و اداري براي خود بسازند و براحتي از ليست تماسها براي شماره گيري استفاده نمايند با موش واره (Mouse) اين نرم افزار قادر است از نرم افزار ليست تماسهاي Outlook بهره ببرند.
ارتباط با دوربين هايIP
دوربين هاي IP پاناسونيک قابليت يکپارچه شدن با نرم افزار را دارا مي باشند. بدين ترتيب مي توان با ديدن تصاوير دوربين، به زنگ هاي درب ورودي پاسخ داد.
ضبط مکالمه بطور مستقيم در صندوق پست صوتي (KX-TVM50/200)
کاربران Phone Assistant مي توانند مکالمات خود را ضبط نمايند.
نظارت آسان براي سرپرستها و مديران
مديران، سرپرستها و سرگروهها مي توانند به فعاليتهاي ارتباطي اعضا گروه نظارت لحظه به لحظه داشته باشند. نرم Status امکان نظارت بر روي ??? کاربر ترکيبي از کاربران نرم افزار Phone Assistant و داخلي با تلفن معمولي را مي دهد. و اطلاعات حضور و در دسترس بودن آنها را نيز ارائه مي دهد و ابزاري کامل براي مرکز تماس کوچک مي باشد.
کاربران Status قابليت جوابگويي به هر تماس در حال زنگ خوردن که نظارت مي شود را دارند، هم چنين مي توانند به مکالمات گوش دهند، وارد مکالمه شده و مکالمه را به فرد ديگري منتقل نماييد. سرپرستها هم چنين قادرند مکالمات را ضبط نمايند. داخلي هاي تحت نظارت را براي تشخيص آسان علامت دار نموده تا براي مثال کارمند تازه استخدام شده آموزشي را کنترل نمايند.
نظارت بر کارمند و فوايد آن
کاربر نرم افزار Phone Assistant Status مي تواند تمام تماس هاي ورودي تنظيم شده را نظارت کند.نظارت نه تنها امکان فعاليتهاي ارتباطي بلکه تنظيماتي که کاربران بر روي تلفن لود را نيز انجام مي دهند از قبيل پيام عدم حضور، انتقال تماس و … را دارد.
توسعه قابليتهاي گزارشگيري
اين نرم افزار قابليت پيش ساخته بسيار قوي براي گزارش گيري دارد ، هم چنين امکان سفارشي نمودن گزارشها را نيز دارا مي باشد به نحوي که بتوان از تمام فعاليتهاي ارتباطي سازمان مطلع بود. از قبيل:
* وضعيت داخلي هاي تحت نظارت
* تاريخچه تمام تماسها
* خروجي تماسها به ساختار فايل CSV
براي مديران IT و نگهداري
واحد IT با استفاده از يک رايانه شبکه شده و جستجوگر استاندارد (Web Browser) و نرم افزار Phone Assistant Manager مي توانند کاربر ايجاد نمايند و تنظيمات تلفن سانترال آنها را در TDA/TDE/IP-PBX انجام دهد با استفاده از اين ابزار مي توان تنظيمات داخلي هاي سانترال از قبيل :
* تنظيم ساعت / تاريخ و تعطيلات
* وارد نمودن / تغيير حافظه تلفني سانترال
* تنظيم پيام غيبت براي سيستم
* تنظيم انتقال تماس/ سرويس مزاحم نشويد/ انتظار مکالمه و ….
* تنظيم کليد هاي قابل برنامه ريزي