بهترین خدمات عروسی در جهان

اولین خدمات عروسی زمانی شکل گرفتند که کشورهای اروپایی تصمیم گرفتند بسیاری از کارهای خود را تخصصی کرده و هر یک را به بخش بخصوصی واگذار کنند. در این میان نیز مسئولیت های برگزاری جشن های عروسی خود را بر عهده خدمات عروسی گذاشتند. این نحوه برگزاری مجلس عروسی، به تدریج در سایر نقاط جهان گسترش پیدا کرد. به طوری که امروزه شاهد رونق برگزاری مجالس عروسی در کشورمان ایران نیز هستیم. در گذشته زمانی که قرار به برگزاری جشن بود، آن را کاملاً سنتی و در منازل برگزار می کردند. در حالی که اکنون جشن های مجلل و باشکوه هستند که برگزار کردن آنها در خانه نه تنها مسئولیت زیادی را بر دوش خانواده تحمیل می کند، بلکه خارج از عهده آنان بوده و در نتیجه مراسم به شکل مطلوب برقرار نمی شود. خدمات عروسی در تمامی جهان شکل گرفته و همه سالن ها نیز شباهت زیادی به یکدیگر دارند. به طوری که استفاده از یک آپشن جدید خدمات عروسی در یکی از کشورهای غربی، تاثیر زیادی در نحوه ارائه خدمات تالارهای عروسی در سایر کشورها و از جمله کشور ما دارد. تشریفات مجالس

 

بهترین خدمات عروسی در جهان

به باور بیشتر هموطنان بهترین مجالس عروسی در کشورهای غربی برگزار می شود، در حالی که این باور اشتباه است. چرا که خدمات عروسی همه یک شکل شده اند و تا حد زیادی تفاوت ها از بین رفته است. با این حال می توان ویژگی های بهترین خدمات عروسی در جهان را به صورت زیر شرح داد:

قرار گرفتن خدمات مجالس در کنار باغ: یکی از مهمترین ویژگی خدمات مجالس در برخی از کشورها، قرار گرفتن سالن عروسی در کنار یک باغ زیبا با گیاهان زیباست. این باغ می تواند هم مکانی برای تفرج مهمانان باشد و هم مکانی برای فیلمبرداری و ثبت تصاویر خاطره انگیز از عروسی و داماد.

کشتی سواری: قرار گرفتن برخی کشورها در کنار سواحل از قبیل کشور ترکیه، امکان کشتی سواری را نیز فراهم کرده است. اینکه قسمتی از مجلس عروسی درون یک کشتی برگزار می شود و یا عروس و داماد بتوانند قایق سواری کنند نیز از جمله ویژگی های بهترین خدمات مجالس جهان می باشد.

ارائه انواع غذاهای بین المللی و دریایی: غذاهایی که در بهترین خدمات مجالس جهان، عموما از بین غذاهای محبوب بین المللی و گاهی نیز غذاهای دریایی است. وجود انواع دسر و سالا، نوشیدنی های سرد و گرم و ... نیز در ردیف ملزومات یک خدمات مجالس منحصر به فرد می باشد.

کیک و شیرینی: پذیرایی از مهمانان با کیک و شیرینی پس از صرف شام نیز از دیگر آپشن های بهترین خدمات مجالس عروسی در جهان به شمار می رود. کیک عروسی نیز که برای تمامی خدمات مجالس یکی از ضروریات است.

گل آرایی کامل مراسم: گل آرایی سالن می تواند در قسمت های ورودی سالن، میز میهمان ها و میز شام عروس و داماد باشد. وجود این قسمت نقش زیادی را برای برگزاری جشن مجلل و باشکوه ایفا می کند. در بهترین خدمات مجالس جهان، گل آرایی جز ملزومات است و جلوه خاصی را به سالن می دهد.

جایگاه عروس و داماد: در بهترین خدمات مجالس جهان، جایگاه عروس و داماد به نحو چشم نواز و خیره کننده ای تزئین می شوند. در کنار آن سفره عقد، دسته گل و ماشین عروس نیز از دیگر آیتم های بهترین خدمات مجالس در جهان به شمار می روند.

 

میهمانداران مجرب و متحدالشکل: وجود پرسنل آموزش دیده و مجرب با ظاهری متحدالشکل و زیبا یکی دیگر از ویژگی های بهترین خدمات عروسی در جهان می باشد. در نظر گرفته لباس های شیک و متناسب با جشن عروسی برای تمامی کارکنان می تواند جشن را باشکوه تر جلوه دهد.
ظروف غذا: ظروفی که در مهمانی ها استفاده می شود، تاثیر زیادی بر نحوه ارائه خدمات دارد. بهترین خدمات عروسی در جهان از ظروفی استفاده می کنند که زیبایی بیشتری داشته باشند. انواع ظروف بلور و پازلی می تواند میز غذای مهمانان را زیباتر کند.
سرویس کامل مبلمان و صندلی: صندلی و مبلمان در تمامی خدمات مجالس وجود دارد. اما تفاوت آنها در بهترین مجالس خدمات جهان، زیبایی و لوکس بودن این سرویس است. عموما در بهترین خدمات مجالس از صندلی ها و مبلمان های کلاسیک و مدرن استفاده می شود.
کادر حرفه ای فیلم برداری و آتلیه اختصاصی: تصویربرداری از جشن عروسی نیازمند تخصص و مهارت است. در بهترین خدمات مجالس در جهان، کادر فیلمبرداری به تمامی فنون و تکنیک های تصویربرداری تسلط کافی دارند.
نورپردازی و موزیک: مهیج شدن جشن عروسی نیازمند برخی آیتم های خاص است. از جمله نورپردازی که محیط سالن را زیباتر از آنچه هست، جلوه می دهد. پخش موزیک نیز یکی دیگر از برنامه های هیجان آور در سالن های عروسی است. البته در بهترین خدمات مجالس دنیا، موزیک به صورت زنده و توسط موزیسین های سرشناس پخش می شود.