۵ راه برای عکاسی از منظره

وقتی به عکس کلاسیک منظره فکر می کنید، احتمالاً تصویری که در ذهنتان می آید، کوهستان و یا ساحلی ساکت خواهد بود. اما زمانی که چنین مناظری در دسترس نداشته باشید از چه چیزی عکس می گیرید… یا زمانی که بخواهید عکسی متفاوت از منظره بگیرید از چه نمایی عکس می گیرید؟ در این مطلب می خواهیم ۵ نکته را به شما بگوییم که با استفاده از آنها می توانید عکس های خلاقانه و متفاوتی از منظره بگیرید.

۱ ایده های خلاقانه عکاسی از منظره: از مناظر نزدیک محل زندگیتان عکس بگیرید. آتلیه عکاسی
دلایل خیلی زیادی وجود دارند که بهتر است از مناظر نزدیک محل زندگیتان عکس بگیرید تا اینکه هزینه گزافی بپردازید و به سفری بروید و از محلی دیگر عکاسی کنید.
ما باید از شیوه عادی عکاسی بگذریم، این شیوه هیچ مشکلی ندارد، اما اگر بخواهیم به عکس های عالی دست پیدا کنیم باید نگاهی نو داشته باشیم.
اینکه به محیطی دور و جدید برای عکاسی بروید می تواند مزیت های خوبی داشته باشد، هم روحیه شما را عوض می کند و هم تجربه خوبی خواهد بود، اما تا حدی عکاسی شما با شانس مواجه است، چرا که تجربه ای در آن منظره نخواهید داشت.
بدون اینکه نسبت به منظره و آب و هوای منطقه ای که می خواهید در آن عکس بگیرید شناخت داشته باشید، ممکن است دست خالی به خانه برگردید.
اما اگر در محل زندگی خود منظره ای را برای عکاسی انتخاب کنید می توانید در زمانی مناسب در مکانی مناسب قرار بگیرید و احتمال بیشتری وجود دارد که بتوانید عکس خیلی خوبی بگیرید.
منبع: افتابیر