درباره تشریفات مجالس

موسسات بسیار زیادی در زمینه تشریفات مجالس وجود دارند ، که اکثر آنها در مناطق غرب تهران واقع شده اند ، تقریبا نود درصد از این موسسات متمرکز بر برگزاری مراسم عروسی و تشریفات عروسی هستند و تقریبا از ده درصد باقی مانده به صورت تخصصی برگزارکننده همایش و سمینار ، افتتاحیه ، کنگره ، جشنواره ، سمپوزیوم ، کنفرانس و نمایشگاه های داخلی و بین المللی می باشند . در نهایت تعداد انگشت شماری هم به صورت تخصصی به فعالیت در زمینه تشریفات دیپلماتیک سفارتخانه ها و تشریفات تجاری مشغول هستند .
در میان موسسات برگزار کننده عروسی و مجریان برگزاری مراسم عروسی به جرات می توان گفت که فقط ده درصد از آنها مجوزهای لازم برای فعالیت اعم از شماره ثبت ، کد اقتصادی ، جواز ، تابلو برای فعالیت های خود را دارند و الباقی موسسات هیچ یک از این مجوزها را برای فعالیت ندارند .

از دیگر فعالیت های موسسات تشریفات مجالس عروسی و خدمات مجالس عروسی می توان به برگزاری مراسم نامزدی و تولد ، سالگرد ازدواج ، جشن های فارغ التحصیلی ، مراسم ترحیم ، مراسم های افطار ، مراسم ولیمه ، جشن های مناسبتی و برگزاری میهمانی ها اشاره کرد .
خدمات عروسی و خدمات مجالسی که موسسات تشریفات مجالس و خدمات مجالس عروسی می دهند ، عبارت است از معرفی ویلاها ، باغ های عروسی و سالن های برگزاری عروسی ، یا اگر باغ عروسی و ویلا و یا سالن عروسی برای خود داشته باشند اجاره باغ عروسی ، سالن عروسی و ویلا ، چیدمان سالن عروسی یا باغ عروسی ، دیزاین باغ عروسی و سالن عروسی ، گل آرایی ، شمع آرایی ، سفره عقد ،معرفی گرو های موزیک ، معرفی سالن های آرایش برای عروس و داماد ، دسته گل عروس ، اجاره و تزیین ماشین عروس ، تهیه و طبخ غذاهای ایرانی و فرنگی شامل انواع خوراک ها و خورشت ها ، انواع کباب ها،انواع نوشیدنی،انواع میان وعده ها،سرو و طبخ انواع فینگرفود ها ،سرو انواع سالاد و دسر ، طراحی جایگاه عروس و داماد ، محوطه سازی ، تهیه ظروف و انواع صندلی ،تهیه انواع کیک و شیرینی ، کارت عروسی،صوت و تصویر،معرفی فیلم بردار و عکاس ، نورپردازی ، نورآرایی سفره خانه سنتی ، میزآرایی ،آتش بازی وکافی شاپ ، مه سرد ، برنامه ریزی و پنل مراسم عروسی و … از جمله مهمترین خدماتی می باشدکه این موسسات تشریفاتی در قالب منو های متنوع با قیمت های مختلف و کیفیت های مختلف ارائه می دهند . موسسات تشریفات مجالس و خدمات مجالس عروسی مهمانداران و پرسنل های مختلف برای ارائه خدمات عروسی خود را دارند ، توجه کنید که مهمانداران و پرسنل این موسسات تشریفات مجالس و خدمات مجالس از پوشش حرفه ای و رفتار حرفه ای برخوردار باشند و همینطور به صورت تخصصی در این زمینه مشغول باشند . رفتار پرسنل مهماندار و سرویس دهی شان خیلی بیشتر از کیفیت غذا برای شما باید مهم باشد . چه بسیار موسسات تشریفاتی که حتی آشپزخانه صنعتی و کترینگ قوی دارند ولی پرسنل حرفه ای و آموزش دیده برای مهمانداری ندارند ، پرسنل موسسات تشریفات مجالس و خدمات مجالس شامل پرسنل پذیرایی ، پرسنل نطافتی و خدماتی سرآشپز و ... هستند .
موسسات تشریفات مجالس و خدمات مجالس دارای کیفیتهای مختلفی برای کیترینگ وشام عروسی شما می باشد ، که کیفیت کیترینگ و شام عروسی یکی از پارامتر های مهم در مراسم عروسی است . همه انتظار دارند که از بزرگترین و مهمترین شب مراسم عروسی شما خوب پذیرایی شوند ،کیفیت غذا و شام عروسی شما می بایست مناسب باشد و در کنر آن نوشیدنی های مناسب با توجه به فصل نیز مهم هستند .