تلفن سانترال تحت شبکه IP

ادارات امروزي در حال تغيير از سيستم مخابراتي معمولي به سمت سيستم هاي IP انعطاف پذير و کم هزينه مي باشند و حداکثر استفاده را مي توان از رشد سريع در کاربري ها و جهاني شدن IP برد و براي ساخت يک سيستم مخابراتي کامل IP از KX-TDE 100/200 استفاده نمود که با سيستم هاي ارتباطي جديد کاملا سازگار مي باشند. KX-TDE 100/200 عملکرد هاي مجهز استاندارد و جديدي را ارائه مي دهد که کارايي را افزايش داده و هزينه هاي ارتباط را کاهش مي دهد. اين سري داراي خصوصياتي با کارايي بالا و استفاده راحت از قبيل کارکرد بي سيم ، صندوق پست صوتي و CTI مي باشند. سيستم هاي پاناسونيک IP-PBX براي شرکت هاي که قصد تغيير سيستم فعلي به يک سيستم کاملا IP تحت شبکه را دارند، يک سکوي قابل گسترش و با کاربري راحت را ارائه مي دهد که در زمينه هاي تجاري متعددي قابل انطباق مي باشد. اين مدلها توسط خطوط مخابراتي معمولي پشتيباني مي شوند بنابراين اين امکان را براي سيستم هاي IP فراهم مي کند تا سيستم هاي مخابراتي معمولي نظير ISDN و خطوط آنالوگ به آنها متصل گردند. ممکن است با توجه به محيط کار ، تغيير يک خط معمولي مخابراتي موجود به يک سيستم کاملا IP بدليل محدوديت زماني و هزينه دشوار باشد ولي با سيستم هاي KX-TDE100/ 200 بطور منصفانه اي پاسخ اين نياز تامين مي گردد. در سري هاي TDA فعلي از طريق برد اصلي مي توان به آساني يک سيستم جديد بنا کرد. اما در سري KX-TDE 100/200 راه حل مناسب براي شرکت هايي وجود دارد که مي خواهند همزمان با استفاده از شبکه مخابراتي فعلي به آرامي به يک سيستم IP تبديل شوند. نصب سانترال
سازگاري کامل باIP
کم هزينه براي ساخت IP با انعطاف پذيري بالا. استفاده از شبکه IP به منظور کاهش هزينه.
قابليت تغيير با تنوع بالا
از آنجا که مدل هاي KX-TDE 100/200 با بسترهاي موجود سازگار مي باشند براي اداراتي که مي خواهند انتقال تدريجي به سيستم IP داشته باشند مطلوب و ايده آل است. به کارگيري تدريجي سيستمهاي IP تحت شبکه در سيستمهاي معمول مخابراتي. سوئيچ نمودن به يک سيستم کاملا IP در آينده.
سيستمهاي جذاب براي کاربران TDA
کارکردهاي جديدترين مدل TDE با جايگزيني کارت IPCMPR به سادگي قابل استفاده است.
راه اندازي و نگهداري آسان تلفن هاي سانترال پاناسونيک:
مدل TDE از همان عملکرد نرم افزار برنامه ريزي PC استفاده مي کند که در سيستم هاي TDA استفاده مي شود و برنامه ريزي چند سايتي را پشتيباني مي کند و قادر به برنامه ريزي چهار دستگاه TDE به وسيله PC مي باشد.
راهکارهاي يکپارچه اداري براي افزايش بهره وري تجاري
استراتژي مخابراتي سانترال پاناسونيک براي انتقال بهIP
تلفن سانترال تحت شبکه کاملاIP
سري TDE پاناسونيک با امکانات قدرتمند و ارتقا يافته
سري KX-TDE سيستمهاي مخابراتي پيشرفته کاملا IP هستند که امکانات و سرويس هاي IP تحت شبکه تلفني را روي شبکه محلي (LAN) و هم شبکه هاي گسترده (Broad Band) را فراهم مي آورد. سکوي مخابراتي ايده آل جهت برآورد نمودن تمام نيازهاي تجاري، اداري و مخابراتي امروزه و هم چنين با دارا بودن يک سيستم کاملا IP براي نيازهاي آينده، بهره گيري از آخرين فن آوري SIP را نيز امکان پذير مي سازد.