ایده برای ژست های خاص در روز عروسی و نامزدی

در این مقاله قصد دارم شما را با ژست عکس های عروسی یا نامزدی آشنا کنم و موقعیت هر یک را تحلیل کنم تا بتوانید عکس های طبیعی تر و زیباتری داشته باشید. با مطالعه و تمرین این ژست ها مطمئنا در روز ازدواجتان می توانید خیلی سریع تر و راحت تر عکس های خود را بیاندازید و مطمئنا بسیار زیباتر از قبل خواهید توانست این کار را انجام دهید.
1 ) تور عروس یکی از عالیترین اکسسوری های عروس می باشد که کمک به سزایی در زیبایی مو و عکس عروس می کند. برای اینکه یک پرتره کلوز آپ از صورت عروس داشته باشید تور را روی صورت عروس بیاندازید و با این کار زیبایی عکستان را چندین برابر کنید.
2) یک فرصت خیلی عالی برای گرفتن عکسی به یاد ماندنی زمانی است که عروس یا عروس و داماد در ماشین عروسیشان هستند.
3) ژست بسیار راحت و عاشقانه و صمیمی ! در این حالت کافیست عروس و داماد همدیگر را بغل کنند و گونه های خود را به هم بچسبانند. دسته گل عروس را فراموش نکنید و باید روی آن به سمت دوربین باشد.
4) حالت زیبای دیگر زمانی است که داماد عروس را از پشت در آغوش می گیرد و عروس و داماد می توانند به هم نگاه کنند یا به دوربین نگاه کنند یا اینکه در همین حالت همدیگر را ببوسند.
5) با کمی تغییر در حالت قبلی می توانیم عکس زیبایی از عروس و داماد داشته باشیم فقط باید کمی زاویه لنز دوربین را تغییر دهید تا موقعیت مناسب را خلق نمایید.
6)اگر مقدور است در یک محیط باز مانند باغ با مسافت نسبتا بیشتری از عروس و داماد در موقعیت های متفاوتی عکس هایی بگیرید و آنها را در یک صفحه از آلبوم آنها طراحی نمایید.
7)یک ژست کمی رسمی اما صمیمی و دوستانه را خلق نمایید.
8)داماد عروس را روی دست اش بگیرد و یک حالت کاملا صمیمی را ایجاد نمایید. توجه نمایید که زاویه دوربین طوری قرار گیرد که صورت هر دو از یک جهت کاملا مشخص باشد.
9) در حالی که عروس همچنان روی دست داماد می باشد از زوایای مختلف از نزدیک از آنها عکس بگیرید و کلوز آپ زیبایی از آنها بسازید.
10)یک حالت هیجانی و بسیار زیبا ! از عروس بخواهید خیلی راحت خود را از عقب به آغوش داماد پرت کند هر چه عروس کمتر حساس باش، عکس حالت طبیعی بیشتری خواهد داشت سعی کنید قبل از اینکه بخواهید چنین عکس هایی را در روز عروسیتان بگیرید از قبل چندین بار آن ها را تمرین کنید تا حالتتان بسیار طبیعی وراحت باشد.
11)اگر امکان عکاسی و فیلمبرداری در فضای باز را داشتید از عروس و داماد بخواهید کفش هایشان را در بیاورند و سعی کنند خیلی راحت با هم راه بروند ، بدوند ، شوخی کنند و .. و از فریم به فریم کارهای جالب آنها عکس بگیرید .
12) هرگز فراموش نکنید و این فرصت را از دست ندهید و حتما از زاویه پشت به عروس و داماد هم عکس بگیرید . (با این کار زیبایی دنباله یا دامن عروس خانم هم به تصویر کشیده می شود)
13) برای اینکه یک پرتره ی عالی و زیبا از عروس خلق کنید از عروس بخواهید روی زمین یا یک چهارپایه ی کوتاه بشیند و شما از بالای صورت آن عکس بگیرید و از عروس بخواهید در حالی که سرش رو به جلو میباشد فقط خیلی کم به سمت بالا نگاه کند.
14)یک حالت صمیمی زمانی است که عروس و داماد لیوان های نوشیدنی شان را به هم می زنند برای اینکه در این حالت عکس های متفاوتی ایجاد کنید زاویه تان را دور یا نزدیک و یا چهره ی عروس و داماد را تار و کدر نمایید یا لیوان ها و...
15)زمانی که عروس وداماد در حال رقصیدن می باشند از زوایای مختلف از آنها عکس بگیرید عکس هایی که می گیرید یا باید هر دو به هم نگاه کنند یا به دوربین . می توانید با افکت های مختلفی دسته گل و یا تزئینات میز عروس و داماد را مرکز عکس تان قرار دهید.
16) عکسی در حال رقص از زاویه ای دیگر
17)در آخر از تمام اکسسوری های عروس و داماد حتما عکس بگیرید . مثلا از لباس عروس قبل از پوشیدن عروس یا از کفش های عروس و داماد ، حلقه ها ، دسته گل ، ماشین عروس و ... . این قبیل عکس ها بعدا در مرحله ی طراحی آلبوم بسیار پرکاربرد خواهد بود و شما می توانید با توجه به موقعیت عکس یکی از آن ها را قرار دهید یا همه ی آن ها را در یک صفحه از آلبوم به کار برید.
امیدوارم بتوانید بهترین عکس ها را از روزهای مهم زندگیتان خلق کنید.
بزودی در این سایت ژست های عکس های اسپرت را مشاهده خواهید نمود.