ایده هایی برای گیفت عروسی

عروس خانوم های باسلیقه! برای مراسم عروسی تون گیفت عروسی انتخاب کردین؟! !
هر عروس خانوم با سلیقه ای، دوست داره که نه تنها خودش و آقا داماد، بلکه همه تزینات و لوازم عروسی اش هم شیک و خاص باشه !
یکی از کارهایی که سلیقه و نکته سنجی عروس خانوم رو می رسونه، آماده کردن گیفت های عروسیه. این گیفت ها یه یادگاری خوب برای مهمانها و هم یه روش تک و زیبا برای تشکر از مهمانها و زحماتیه که کشیده اند. خدمات مجالس

نکاتی که برای انتخاب گیفت های عروسی تون باید بهش حتما دقت کنین:
تعداد گیفت ها ، باید به تعداد خانواده ها باشه، چون هر خانواده با خودش یه گیفت به خونه می بره.یعنی تقریبا تعداد کارت های عروسی و تعداد گیفت های عروسی باید برابر باشه.
رنگ و یا شکل گیفت ها ، باید متناسب با تم عروسی تون باشه.مثلا اگه تم عروسی تون به رنگ های آبی و شنی و با تم دریا و صدف باشه، گیفت هاتون هم باید همین ویژگی ها رو داشته باشه.
روی گیفت ها ، نام عروس خانوم و آقا داماد و تاریخ عروسی باید درج بشه.به هر حال یادگاریه دیگه، باید شبیه به یه یادگاری باشه!
روی گیفت های عروسی ، از حضور و تشریف فرمایی مهمونهاتون تشکر کنین.
داخل گیفت ها میتونین از انواع اسمارتیز، شکلات، بیسکوییت های تزیین شده با رویال ایسینگ، دراژه، نقل، و هر چیز شیرین دیگه ای استفاده کنین.
اگه عروسی تون توی فصل گرما برگزار میشه، بهتره توی انتخاب شکلات دقت کنین و اون شکلات هایی رو انتخاب کنین که دمای ذوب بالایی دارن، و یا اصلا بهتره که دور شکلات رو خط بکشین! ما که نمیخوایم یادگاری ای که از عروسیمون می مونه، یه لکه شکلات آب شده روی لباس مهمونامون باشه!
با یه چیدمان خوشگل همه ی گیفت ها روی میز یا جایگاه عروس و داماد، میتونین یه جلوه ی شیک و زیبا به میز عروسی تون بدین.
در هنگام خداحافظی مهمانها، به یکی از اعضای هر خانواده ، گیفت ها رو هدیه بدین و ازشون تشکر کنین.