سانترال با مدیریت مکالمه

اگر به دنبال مديريتي مداوم , کنترلي دقيق و آرامشي ماندگار هستيد , با ما تماس بگيريد کارمند خوش برخورد و دلسوز آرزوي هر مديري است .
مشتريان شما با هزينه گزاف به دست آمده اند ، کارمندان شما چگونه پاسخگوي مشتريان هستند
بعد از نصب سانترال ضبط مکالمات تلفن سانترال کارمندان شما با توجه احساس نظارت , افزايش بازدهي و رضايتمندي مشتري را درپي خواهند داشت
کاربري ديگر دستگاه به صورت نامحصوص قابل استفاده ميباشد که با اين روش با کنترل و ضبط تماسها اگر کارمندي اطلاعات اشتباه و يا برخورد نادرستي با تماس گيرنده داشته باشد قابل بررسي است.
امروزه دستگاه سانترال پاناسونيک به نام تلفن سانترال خوانده مي شود.درحالي که تلفن سانترال خود به تنهايي در هيچ مکاني کارايي ندارد و بدون وجود دستگاه سانترال پاناسونيک آن را به عنوان يک تلفن ساده نيز نمي توان استفاده کرد.تلفن سانترال يک تلفن مديريتي است.از سري تلفن هاي سانترال مديريتي مي توان به گوشي سانترال 7665 ،گوشي سانترال 7730و گوشي سانترال DT33 اشاره کرد.تلفن سانترال در کنار دستگاه سانترال قابليت هاي ويژه اي را براي کاربران خود فراهم مي کند.